Pagina's

maandag 30 december 2013

Snelle CAS kaart

Hallo allemaal,

Fijne Kerst gehad? Ik zeker, lekker relax en heerlijk zitten borduren. Deze geborduurde kerstboom heb ik gebruikt voor de challange nr. 94 van Marianne Design, een snelle CAS kaart.
Link: http://mariannedesign.blogspot.nl/2013/12/challenge-94.html

Wist eerst niet wat een CAS kaart is maar dat is dus een kaart waar nog veel open ruimte over is. Ook leuk om te doen, iets sneller, al was de kerstboom toch wel een werkje. Die heb ik gewoon in kruisstreek geborduurd volgens eigen patroon.Van het sneeuwpapier heb ik een soort van passepartout gemaakt. Ik vind het goed gelukt, zeker met dat leuke plaatje erbij in 3-D en de kleuren blauw/groen. Dan heeft zo'n kaart toch niks meer nodig?

Geniet ervan! Groet, Ela

Materialen:
Marianne Design: ster COL1330*plaatje 3DHM0043*stempel EC0138*sneeuwpapier.
Blauw sterretjespapier: weet ik niet meer, heb ik al jaren. Lint: Kruidvat.

5 opmerkingen:

  1. wauw wat mooi
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge blog md

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ela,
    Mooi kaartje, stoer met dat blauw en groen.
    Het sneeuwpapier is ook super om mee te werken, is altijd mooi!
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Ook een fijne jaarwisseling.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank dames voor jullie reactie en een fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela