Pagina's

woensdag 29 januari 2014

Pretty in Pink

Hallo blogdames, bedankt weer voor jullie leuke reacties, ik lees ze graag.

Lekker roze dit keer, wauw! Ik heb er maar gelijk een babykaart van gemaakt voor een meisje natuurlijk, haha! Is het geen schatje? Het "oude" knipvel van MD Eline Pellinkhof gebruikt. Daar heb ik in het verleden al heel wat kaartjes mee gemaakt! Het blijft snoezig.

Dit roze vintage dubbelzijdig papier vond ik bij Pipoos, super mooi. Het ruitjespapier is van Action. Het roze craftpapier heeft het motief van babyvoetjes en is van Creamotion. Tekststempel weer van MD EC0138 en roze kader MD LR0234. Hartjesballon MD PP1401 en kader met konijntje MD AK1008. Bloemetje, plakparels, lintjes, charm en klaar!
Lieve groet, Ela

http://mariannedesigndivas.blogspot.it/2014/01/pretty-in-pink-at-marianne-design-divas.html

4 opmerkingen:

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela