Pagina's

vrijdag 28 maart 2014

Groetjes!

Hoi dames,

Hier een liftkaartje voor de Liftchallenge. Ik heb de hartjes van Marianne Design gebruikt (COL1306) en restjes dessinpapier van Action. Label is van de HEMA en heb ik kleiner gemaakt. Malletje van de bloem is van Marianne Design CR1201 en daar heb ik een bloemetje in geplakt. Lint met vogeltjes heb ik in een stoffenzaak gekocht. Schattig hè! De foto is helaas niet optimaal, heb 'm gemaakt in de late middagzon.


 Link naar challenge: liftchallenge-62

Geniet er weer van en ook van het zonnetje morgen, mmmm!! Fijne avond en lieve groet, Ela


8 opmerkingen:

  1. Wat een supermooi gelift kaartje Ela, super.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke manier om van het zonnetje te genieten!!!
    Gr Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje en wat een onwijs leuk lint! Dank je wel voor het meedoen, Ela.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gelift kaartje Ela en wat een gaaf lint!! Ik vind hem heel goed bedacht,
    en suc6 met de challenge!!
    Zonnige groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk ze om er met hartjes weer een bloem van te maken. Tof gedaan, leuke lift, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Ela
    Dit is ook een prachtige kaart, mooi gelift, lieve kleuren helemaal goed.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela