Pagina's

zaterdag 4 oktober 2014

Kerstkaart

Hallo allemaal,

Het zonnetje schijnt, gevoelstemperatuur 25 graden en wat doe je dan? Je maakt een kerstkaart, haha! Maar volgens de geleerden is het de laatste zomerse dag geweest en dus wat mij betreft officieel freubelseizoen! Ik zag dat ik er weer drie volgers bij heb, gezellig Cindy, Janneke en Liselot dat jullie mij gevonden hebben.

Vorige week heb ik deze mal gekocht van Marianne Design en wilde er toch eens een ronde easelkaart mee maken. Ook 2 mooie kerst/winter knipvellen van MD (Tiny en Matty) meegenomen. En dit is 'm geworden:
open

Ik ben echt blij met die mal, zo veelzijdig. De randen heb ik beborduurd met in kleur overlopend garen. Even een klusje maar de moeite waard. Het kleinste exemplaar van de mal is net een ster en ik heb 'm uit sneeuwpapier gestanst.

Mal LR 0327
Collectables 1330
Swirl LR 0249
Afbeelding MD IT573
Tekststempel EC0138
Pakjes Joy 6002/0351

En verder wat tule, bloemen, veel glitterlijm en een kerstboompje!

Wat vinden jullie van mijn eerste kerstkaart van dit seizoen?
Ik stuur 'm in naar:
mariannedesign/challenge-113 kerst
mariannedesigndivas/monochroom
 

dicht

Morgen kom ik met een héél andere kaart! Lieve groet, Ela

14 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een plaatje !!!
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super wat heb je een gave kaart gemaakt met je nieuwe mal.
    Leuk dat je weer met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Wat een prachtige kaart. Kei mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi!! Leuke details!

    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Ela,
    Heel mooi!
    Gave mal hè? Ik heb 'm ook maar pas 1x gebruikt.
    Ik ben ook van plan 'm zo als easelkaart in te zetten want zo zie ik 'm al vaak voorbij komen.
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Ela. heel mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart en hele mooie mal! Je 2e kerstkaart hierboven is heel anders, maar ook leuk.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt Ela!!
    Echt helemaal super.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kerstkaart Ela
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kerstkaart!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kerstkaart heb je weer gemaakt Ela, heel mooi gedaan.
    Leuk dat je meedoet met de challenge
    Gr,Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card, so frosty and fresh :)
    Thank you for joining us at Marianne`s Design Divas blog :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela