Pagina's

maandag 21 december 2015

Snowboard!

Hallo blogsters,
Dit weekend een kaart gemaakt in bruin-blauw met de stoere Snoesje op de snowboard. Kijk hem eens gaan, gaaf hoor!
De kaartvorm is van DutchDoobadoo, dit is de andere mal die ik uitgekozen heb waarmee ik dus een easelkaart heb gemaakt. Het lint kreeg ik er als extraatje bij! De mal (LR0234) om het plaatje is van Marianne Design net als:
DS Eline's buitenhuis PB7043, Snoesje 3DHM0074, cijfers AK0024 ( al wat ouder), takjes, vlaggetjes LR0329, belletjes en sterretje COL1363 tekststempel EC0138.
De letters 'cool' heb ik losgeknipt van malletje Yvonne's creations.
 Even nog wat close-upjes....met de splitpennetjes haal ik de kleur even terug van het plaatje.
Deze kaart stuur ik naar:
mariannedesign/cijfers op je kaart
mariannedesigndivas/anything goes
de-egel/bruin-blauw
Is ie niet stoer deze Snoes? Helaas is er hier niets wat lijkt op winter te bespeuren, ik stik telkens de moord met mijn winterjas op de fiets. Nog 2 daagjes werken en dan ben ik lekker tot 4 januari vrij. Heerlijk even bijkomen.

Ik dank jullie weer voor al die leuke berichtjes en ben weer heel benieuwd wat jullie van deze vinden! Lieve groet Ela

13 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk kaartje.
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cool...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige easelkaart. Het stempeltje heel mooi ingekleurd, mooie kleuren en decoraties en het gebruikte ribbelkarton vind ik toch wel erg leuk staan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Wat een super gave creatie!
    Erg mooi gemaakt!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gemaakt!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow prachtige kaart Ela
    Nog even en dan vakantie voor je.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave kaart en knap gemaakt in bruin/blauw want is best een lastige uitdaging. Leuke labeltjes waar je 2016 op hebt gezet.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart Ela!
    Alles klopt, past en kleurt bij elkaar.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

  9. Schitterend kaartje, heel mooi gemaakt ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze "2 kleuren" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne 2e kerstdag !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-2 kleuren}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een spetterende kaart Ela. Mooi gedecoreerd ook...
    Leuk dat je meedoet aan de december-challenge van de Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk kaartje, ja dat plaatje is heel leuk.

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi die kleine details, een geslaagde kaart. Super dat je meedoet met de december challenge van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Flitsend MD kaartje, leuk dat je meedoet bij Marianne Design Divas, tot snel, liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela