Pagina's

donderdag 28 januari 2016

Sketch met een mooie spreuk

Hallo dames,

Deze kaart heb ik naar aanleiding van de sketch bij Cheerful Sketches gemaakt. En zeg nou zelf, alle chocoholics zijn het toch met deze spreuk eens!? Een mooie spreuk loopt ook nog als challenge bij De Egel. Ik heb lekker gewerkt met het gave papierblok van Marianne Design, Peach en Mint PB7047, vlinders LR0357, ronde mal LR0388, embossingfolder DF3418 en tekststempel COL1366. Helaas heb ik de foto in het donker moeten maken, in het echt komen de kleurtjes veel mooier uit.
Deze kaart gaat naar:
Benieuwd wat jullie vinden! Ik kom nog te weinig bij jullie langs, beetje veel te doen momenteel. Ik doe mijn best en dat doen jullie ook! Wat een leuke reacties op mijn vorige kaart! Super leuk te lezen! Fijne avond nog en tot snel. Groet Ela

12 opmerkingen:

  1. Hoi Ela, gave tekst op deze leuke kaart enne ik lust ook graag een stukje hoor..hihi.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij de Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chocolade lusten we allemaal wel Ela...mooi kaartje

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! De tekst is leuk.. Chocolade is altijd goed. Gr miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met idem tekst!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart met een mooie tekst en chocolade is nog lekker ook!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig kaartje met mooie tekst. gezellig dat je meedoet bij Cheerful.
    Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart met een mooie spreuk (klopt helemaal!)
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat mooi ..... leuk idee zo met die spreuk.
    Dank je wel voor je deelname aan Cheerful sketches.
    Groetjes Geesje DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart is prachtig Ela, een mooie tekst en prachtige details.
    Een lust voor het oog, héél mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, wat een leuke spreuk en oh zo waar. Mooie kaart en je kan wel een beetje zien dat het prachtig papier is met mooie kleuren.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela