Pagina's

donderdag 29 december 2016

Don in de sketch

Hoi hoi allemaal,
Op de valreep van 2016 heb ik nog twee kaartjes aan jullie te laten zien. Deze is voor de skieliefhebbers onder ons, Don staat weer klaar van de helling af te gaan! Ik heb mijn zoon gevraagd welke kleurtjes ik moest gebruiken en dit is het resultaat.

Het DP heb ik er vervolgens bij gezocht en volgens schets de kaart gemaakt. Stempel Don DD3326, takje en tekststempel Marianne Design, bloem van Leane Creatief, skies van Noor! Design.

Met deze kaart doe ik mee bij:
cheerfulsketches/december

Tot morgen voor mijn volgende en laatste kaart van 2016! Groetjes Ela

11 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk kaartje, Ela!
    Bedankt voor het gebruiken van de Cheerful Sketches schets!
    Gezellige jaarwisseling!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met de sketch van Cheerful Sketches!
    Dank je wel voor het meedoen!

    Groetjes,
    Marjoleine (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart!
    Helemaal mijn kleurtjes. Geweldig je zoon heeft smaak!:)
    Fijne jaarwisseling!
    Groetjes en liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk dan toch wat een leukerd!!!!
    De kleurtjes doen het heel goed bij dit thema.

    Ik wens je een fijne jaarwisseling, en een creatief 2017.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaart in mooie vrolijke kleuren.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kaart Ela!
    ik wens je een gezellig eindejaar en het allerbeste voor 2017!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben geen skiliefhebber maar het is wel een hele leuk kaart, lekker vrolijk.
    Fijne jaarwisseling en het beste voor 2017.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches.
    Bedankt en succes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend leuke kaart is dit Ela!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!
    *Bernadet DT*

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Ela. Wat een mooi kleurenmengeling super de sup leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela