Pagina's

donderdag 11 mei 2017

Flowers and butterflies

Hallootjes,
Een eenvoudig kaartje deze keer met stempels van bloemen en een vlinder. De schets is de uitdaging bij Knutsels en kadootjes. Voor de grote vierkantjes uit DP en de kleine vierkantjes heb ik de basismal gebruikt van MD, CR1375 distressed square. Het DP is ook van MD, Country Flowers. Verder heb ik nog de mal van Noor! Design gebruikt 6002/0380. Waar de stempels vandaan komen weet ik niet meer. Deze heb ik gekleurd met inkt en uitgeknipt. 

Met deze kaart doe ik mee bij:

Fijne avond nog, kijken jullie Ajax of Eurosongfestival..?
Ik doe mijn best weer bij jullie langs te komen, bedankt voor jullie berichtjes!
Groetjes Ela



11 opmerkingen:

  1. Hoi Ela, wat een mooi kaartje. Het randje onderaan is ook zo subtiel. Dank je wel voor je deelname bij K&K. Ik kijk op mijn tablet naar het Songfestival terwijl ik een rondje blog op de laptop...wat een luxe...en mijn dochter mag op de tv Ajax kijken. Goed verdeeld.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk kaartje Ela, mooi gelift! leuk dat je met ons meedoet bij K&K. Ik kijk geen van beide en maak een blogrondje.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart met de vierkantjes, mooi die rondjes ervan onder. Ik heb naar geen van beiden gekeken, lag op de bank en mijn dochter keek naar tienerprogramma's.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Fijn dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart, hele mooie vlinder.
    Groetjes, Chantal s

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi kaartje is het geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous CAS card! Thanks for joining Addicted to Stamps challenge.
    Sai

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart!
    Leuk dat je meedoet met de challenge van DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela