Pagina's

dinsdag 20 juni 2017

Bedankt voor alles!

Hey hallo dames,
Bedankt voor jullie reactie op mijn bloemenkaart, zo leuk te lezen!! Wat spat ie lekker van het scherm hè! Lekker weekend gehad zonder gefreubel deze keer. Maar dit kadootje heb ik vorige week gemaakt voor een collega die weggaat.
Het DP heb ik zelf gemaakt, ik ben lekker met inkt aan de slag gegaan en heb ook het stencil van Dutch Doobadoo gebruikt. Verder mal van Marianne Design LR0454 en COL1321 en het leuke knipvel van Don&Daisy gebruikt. Het doosje heb ik voorzien van een striksluiting en een paar bloemetjes maken het af. Aan de binnenkant heb ik de tekst gestempeld.






Wat vinden jullie ervan? Met dit dit Mercidoosje doe ik mee bij:

craftaddiction/bloemen
Knutselsenkadootjes/eigen gestempelde achtergrond
cards and scrap/techniek (achtergrond)

Tot de volgende keer en ik probeer weer langs te komen! Geniet van de zon! Groetjes Ela



3 opmerkingen:

  1. Prachtige chocoladebox heb je als bedankje gemaakt. Wat leuk om daar de cadeaukaart in te doen. Hele vrolijke kaart heb je met de digi van Dora gemaakt, mooi zo kleurrijk.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij ziet er heel lekker en mooi uit! Mooie achtergrond gemaakt.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwww wat is dit een bjoetie van een creatie en dank je wel voor je deelname aan onze Craft Addiction Challenge! Succes! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela