Pagina's

zaterdag 12 mei 2018

Let's celebrate

Hallootjes blogsters,

Wat zijn jullie toch aardig voor mij, allemaal positieve reacties op mijn 'leaves' kaartje terwijl ik eigenlijk toch liever dit soort kaartjes maak:

De digi is van Bugaboo, ingekleurd met aquamarkers, DP Marianne Design Colourful PK9140 en mal LR0116, bloemetje, parels en lint. Het is weer een pop up modelletje geworden, komt omdat ik het DP laatst al had gesneden en toch besloot een ander DP te gebruiken. De stempel had ik ingekleurd en toen zag ik dat dit perfect kleurde bij het DP.
 
Met deze kaart doe ik mee bij:
 
Overigens wilde ik nog meedoen bij Catch the bug, maar zie net dat ik te laat ben...volgende challenge dan maar. En je kunt nog meedoen bij Crafty Friends (Animals) en The Sketchy Challenges!
 
Ik probeer vandaag nog een blogrondje te doen maar ga eerst de tuin in met een boek, eventjes 'pauze'! Groetjes, Ela
 
 
 

12 opmerkingen:

  1. Altijd leuk om even out of the box een kaartje te maken maar deze vind ik ook erg leuk hoor.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een pracht van een kaart, Ela!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Verstandig, de tuin in met een boek. Dat is zo genieten!!
    Je kaartje is erg leuk, mooie digi en de kleuren zijn heel lente-achtig.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doe je goed Ela even met een boek in de tuin, alle zon benutten, hihi
    Je kaart vind ik erg mooi in deze pastel tinten! Fijn weekend hoor!
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof kaartje! Hopelijk heb je genoten van het mooie weertje en je boek! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful and oh, so cute!! I love the pretty papers you used! Thanks for playing with LTSCB.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart met een hele mooie digi! Hier word je vrolijk van.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is such a pretty card and I love the soft and beautiful colours.
    Thanks for sharing with us at ATSM.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een geweldig mooi kaartje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Very sweet and pretty card. Love the colors. Thank you for joining us at the ATSM challenges. Hope to see you again soon. Nandini, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart in mooie zachte kleuren en mooi design. Heel mooi! Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Ela
    Wat een mooi vrolijk kaartje met deze leuke digi en de kleurtjes zijn prachtig.
    Bedankt voor je deelname bij Addicted to Stamps.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela